Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/content/73/13971573/html/bb/common.php on line 88
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 821: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4209: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4211: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4212: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4213: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:88)
hiphop-elements.com • View topic - How yall feel about Reggaeton

hiphop-elements.com

It is currently 11/17/18 10:09:49 AM

All times are UTC - 8 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: How yall feel about Reggaeton
PostPosted: 08/21/06 05:33:36 PM 
Offline
User avatar

Joined: 02/11/02 05:00:00 PM
Posts: 5471
Location: IngleWOOD
I know alot of people like it or either hate it. Personally im currently working really deep in this genre since I know and deal with labels and managers of it on a daily basis. To be honest with you some of the shit these cats put out is mad hot and some of it is OVER WACK!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: How yall feel about Reggaeton
PostPosted: 08/21/06 05:53:47 PM 
HOAXone wrote:
I know alot of people like it or either hate it. Personally im currently working really deep in this genre since I know and deal with labels and managers of it on a daily basis. To be honest with you some of the shit these cats put out is mad hot and some of it is OVER WACK!
I love the shit.. man you got any you can up???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/21/06 05:56:11 PM 
Offline
User avatar

Joined: 04/17/01 05:00:00 PM
Posts: 7522
Location: the top shelf
im over it...all of it sounds the same anyways

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/21/06 06:18:22 PM 
Offline
User avatar

Joined: 02/11/02 05:00:00 PM
Posts: 5471
Location: IngleWOOD
Rich Deluxe wrote:
im over it...all of it sounds the same anyways


Some of it does.....but alot of the new ish and new producers comin out are putting some hot stuff out.

Remember back in the 80's everyone said that every Hip Hop song sounded the same. Gotta give this genre some time to evolve.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: How yall feel about Reggaeton
PostPosted: 08/21/06 06:18:52 PM 
Offline
User avatar

Joined: 02/11/02 05:00:00 PM
Posts: 5471
Location: IngleWOOD
U_mightnotlikethisthread wrote:
HOAXone wrote:
I know alot of people like it or either hate it. Personally im currently working really deep in this genre since I know and deal with labels and managers of it on a daily basis. To be honest with you some of the shit these cats put out is mad hot and some of it is OVER WACK!
I love the shit.. man you got any you can up???


Just upped 2 tracks man. Will have some more later tonite I will up.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/21/06 06:19:59 PM 
Offline
User avatar

Joined: 04/17/01 05:00:00 PM
Posts: 7522
Location: the top shelf
HOAXone wrote:
Rich Deluxe wrote:
im over it...all of it sounds the same anyways


Some of it does.....but alot of the new ish and new producers comin out are putting some hot stuff out.

Remember back in the 80's everyone said that every Hip Hop song sounded the same. Gotta give this genre some time to evolve.


hmm, ic...well im always open to anything, we'll see how this new stuff sounds then

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/21/06 06:24:41 PM 
Offline
User avatar

Joined: 02/11/02 05:00:00 PM
Posts: 5471
Location: IngleWOOD
Rich Deluxe wrote:
HOAXone wrote:
Rich Deluxe wrote:
im over it...all of it sounds the same anyways


Some of it does.....but alot of the new ish and new producers comin out are putting some hot stuff out.

Remember back in the 80's everyone said that every Hip Hop song sounded the same. Gotta give this genre some time to evolve.


hmm, ic...well im always open to anything, we'll see how this new stuff sounds then


Yup......but there is alot of wack ish that comes out as well. Too much payola going on at some of these radios - but most of the stations in NY that play this ish keep it true.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: How yall feel about Reggaeton
PostPosted: 08/21/06 06:29:33 PM 
HOAXone wrote:
U_mightnotlikethisthread wrote:
HOAXone wrote:
I know alot of people like it or either hate it. Personally im currently working really deep in this genre since I know and deal with labels and managers of it on a daily basis. To be honest with you some of the shit these cats put out is mad hot and some of it is OVER WACK!
I love the shit.. man you got any you can up???


Just upped 2 tracks man. Will have some more later tonite I will up.
Nice good lookin out bra' I have tons in my media library but new stuf is always good. specially the exclusive shit


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/21/06 09:47:33 PM 
Offline
User avatar

Joined: 04/04/03 06:40:07 AM
Posts: 10209
not really feelin it

_________________
ö_ö


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08/26/06 10:52:55 AM 
Offline
User avatar

Joined: 09/24/04 10:14:14 PM
Posts: 13573
Location: Guguletu
They were playing it at this beach club i was at in Turkey.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: How yall feel about Reggaeton
PostPosted: 03/14/08 04:34:45 PM 
Offline
User avatar

Joined: 11/21/07 10:57:36 PM
Posts: 1289
i dont like..women seem to go bonkers at clubs tho..only reggaton song i ever liked:

http://www.youtube.com/watch?v=CEt_0zAEbVs

pobre diabla..

_________________
http://blotsofthegreyblog.blogspot.com/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group