hiphop-elements.com

It is currently 08/28/14 10:17:08 PM

All times are UTC - 8 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: LYRICIST BATTLE CALL-OUT FORUM RULES
PostPosted: 09/26/03 04:41:17 AM 
Offline
User avatar

Joined: 08/24/01 05:00:00 PM
Posts: 11300
Location: W to the Ales
Ok, so here it is...

1.) All call-outs in this forum must involved a battler calling out another battler. There will be no open call-outs and there will be no "I'm a newbie and looking for a battle£ posts. All of those will be deleted unless it's someone calling out another member in particular.

2.) Any ideas, complaints and views can be PM'd to me. If you're not happy with the rules then PM me. If you want something to be a sticky then please PM me.

3.) No verses are to be posted in here. Verses are for battles only so any random verses or preludes to your battles will not be allowed to stay in here.

4.) Clogging and shit talking is now banned. People insisting on doing this will have posts deleted. You want to talk shit to someone then take it to PM.


Now lets get things organized and lets get some real battle set up. If anyone wants to PM me about this thread then please do.

Elevate.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: LYRICIST BATTLE CALL-OUT FORUM RULES
PostPosted: 09/26/03 05:22:45 AM 
Offline
User avatar

Joined: 04/04/03 06:40:07 AM
Posts: 10205
Lost Marblez wrote:
Ok, so here it is...

1.) All call-outs in this forum must involved a battler calling out another battler. There will be no open call-outs and there will be no "I'm a newbie and looking for a battle£ posts. All of those will be deleted unless it's someone calling out another member in particular.

2.) Any ideas, complaints and views can be PM'd to me. If you're not happy with the rules then PM me. If you want something to be a sticky then please PM me.

3.) No verses are to be posted in here. Verses are for battles only so any random verses or preludes to your battles will not be allowed to stay in here.

4.) Clogging and shit talking is now banned. People insisting on doing this will have posts deleted. You want to talk shit to someone then take it to PM.


Now lets get things organized and lets get some real battle set up. If anyone wants to PM me about this thread then please do.

Elevate.


hhhmmm...so be it :afro:

_________________
ö_ö


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 05:21:22 AM 
Offline
User avatar

Joined: 05/06/02 11:33:49 PM
Posts: 4622
Location: straight from the chest
so you cant just post something like: looking for a battle....
and waiting for someone to respond.
what if you wanna battle someone but no one in particular?

_________________
"The only thing that comes to a sleeper is a dream."

http://www.myspace.com/baddreamz187
Exclusive Shit: 7 Dayz Of Pain

R.I.P. Brandy Jan 28/06


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 06:01:49 AM 
Offline
User avatar

Joined: 08/24/01 05:00:00 PM
Posts: 11300
Location: W to the Ales
bad dreamz wrote:
so you cant just post something like: looking for a battle....
and waiting for someone to respond.
what if you wanna battle someone but no one in particular?


Pick someone.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 06:48:40 AM 
Offline
User avatar

Joined: 09/23/03 04:07:53 AM
Posts: 1006
Location: Kent , england
I don't even know who's who here and I don't know who's good and who's not so I wouild know who to call out...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 12:45:40 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/04/03 11:41:02 AM
Posts: 1131
Location: UK
Then just take a look through the Battle Corner and choose who you wanna battle. Its not too hard to figure out who's good or not.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 03:05:33 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/23/03 04:07:53 AM
Posts: 1006
Location: Kent , england
Ok... I thought about it for a while and I decided that it ain't actually that bad of an idea. I really want to play ANOM...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/27/03 07:45:54 PM 
Offline
User avatar

Joined: 05/06/02 11:33:49 PM
Posts: 4622
Location: straight from the chest
Lost Marblez wrote:
bad dreamz wrote:
so you cant just post something like: looking for a battle....
and waiting for someone to respond.
what if you wanna battle someone but no one in particular?


Pick someone.


come on marblez that aint right, if you have nobody in particular you wanna battle its more interesting to see who will respond to your call,
but shit man if thats the new rule Ill follow it but it doesnt mean Im not disappointed.

_________________
"The only thing that comes to a sleeper is a dream."

http://www.myspace.com/baddreamz187
Exclusive Shit: 7 Dayz Of Pain

R.I.P. Brandy Jan 28/06


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/28/03 02:43:19 AM 
Offline
User avatar

Joined: 04/04/03 06:40:07 AM
Posts: 10205
bad dreamz wrote:
Lost Marblez wrote:
bad dreamz wrote:
so you cant just post something like: looking for a battle....
and waiting for someone to respond.
what if you wanna battle someone but no one in particular?


Pick someone.


come on marblez that aint right, if you have nobody in particular you wanna battle its more interesting to see who will respond to your call,
but shit man if thats the new rule Ill follow it but it doesnt mean Im not disappointed.


^^ word!!

_________________
ö_ö


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/28/03 07:21:31 AM 
Offline

Joined: 07/21/03 10:16:01 AM
Posts: 2198
^^^ i agree


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/29/03 08:43:26 PM 
Offline
User avatar

Joined: 05/04/02 12:54:55 AM
Posts: 2032
Location: Melburn
hey marbles i just posted two battle call outs and they both got deleted... one was directly for filthyrichflow and it got deleted... ???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/29/03 08:49:26 PM 
Phatemcee wrote:
Ok... I thought about it for a while and I decided that it ain't actually that bad of an idea. I really want to play ANOM...
DONT WORRY SON YOU BIT OFF A BIG FISH AND YOULL GET YOUR VERSE...U POSTFIRST and lm why are chainz posts missin?..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 10/08/03 02:20:29 PM 
Offline
User avatar

Joined: 08/03/02 04:49:30 PM
Posts: 1505
Hey, at other sites people have to post the links to where they voted on other battles before they can post a verse in their own battle, what do y'all think of that idea?

_________________
"... I'mma die in my rocking chair sippin' on gin"
- Aceyalone


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10/08/03 04:17:29 PM 
Shaka Screwloose wrote:
Hey, at other sites people have to post the links to where they voted on other battles before they can post a verse in their own battle, what do y'all think of that idea?
the non voters get noticed pretty quick around here and theres way to many of them TDW..never fucking votes..and everyone praises that bitch so what diff will it really mak,can you actually have the acess resrticted and force them to vote? people will give less hearted votes IMO rushed just so they can battle .The people that do vote as of right now are whole hearted about it IMO and keep the votes up enough todecide battles and the newbies pouring in keep getting scared away by haters..so i think its fine the way ot is.. we just need mo love around here


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 10/08/03 04:36:44 PM 
Offline
User avatar

Joined: 07/30/03 10:47:19 AM
Posts: 7151
Location: elements
Shaka Screwloose wrote:
Hey, at other sites people have to post the links to where they voted on other battles before they can post a verse in their own battle, what do y'all think of that idea?

bbboooo

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10/27/03 06:13:38 AM 
Offline

Joined: 10/27/03 06:05:07 AM
Posts: 2
Location: pretoria
just wanna know which marbles u done lost,ur dig marbles or ur head marbles?

_________________
if ur ass be itchin masepa got tha cure!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10/27/03 06:26:20 AM 
Offline
User avatar

Joined: 08/24/01 05:00:00 PM
Posts: 11300
Location: W to the Ales
masepa a lona wrote:
just wanna know which marbles u done lost,ur dig marbles or ur head marbles?


I'm not called "The Man That's Lost His Marblez" or even "Lost His Marblez". I'm called Lost Marblez. I'm the embodiment of those marbles so I'm 100% sanity.

Great first post. :roll:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11/03/03 02:06:48 AM 
Offline
User avatar

Joined: 07/16/03 08:14:11 AM
Posts: 2093
Location: Bath, UK...
I wonder if anyone actually reads these... :|

_________________
All That Is Need For Evil To Triumph, Is That Good People Do Nothing.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02/12/04 02:18:53 PM 
Offline

Joined: 02/10/04 05:27:38 PM
Posts: 254
Location: UK
aight i aint got tha slightest fukkin clue how ta call or set up battles in threads............can sum advice be thrown my way peepz???????.......i wanna battle tha dude from kent no matter how crap or wakk..........fukk it ill jump in at tha deep end but trust , i can swim.............holla bakk


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05/13/04 02:34:33 AM 
Offline
User avatar

Joined: 05/26/03 12:40:40 AM
Posts: 114
Location: get in the trunk bitch..get the fuck in the trunk
norteenorf wrote:
aight i aint got tha slightest fukkin clue how ta call or set up battles in threads............can sum advice be thrown my way


im wit dis guy im lost aswell.... :wxshrugs:

_________________
yeh see so many mutha fuckers wanna take a piece, come many equiped wit some shit niggas just cant believe, i pull a trick up my sleave kamikazi, im all ova that nigger come identify the body.
2pac


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group