hiphop-elements.com

It is currently 08/01/14 11:33:13 PM

All times are UTC - 8 hours [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: S.O.T.I. Rd1 - hydro vs. Eddie (VOTING CLOSED/WINNER: HYDRO)
PostPosted: 09/04/07 06:12:44 PM 
Offline
User avatar

Joined: 12/26/02 11:45:47 AM
Posts: 1024
Location: chillen
:o First to 5 votes wins
no 3-0 KO
No bar limit BUT no storybooks either
no voting links necessary
verses due by next Friday

GOOD LUCK

_________________
J-INC wrote:
:o
i'm battle tested, so i don't rely on the need to go second
either way i take the life out you like DOCTERS DOING C-SECTIONS!!


Last edited by J-INC on 09/26/07 04:48:06 AM, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/13/07 06:08:10 PM 
Offline
User avatar

Joined: 10/27/06 04:26:58 PM
Posts: 514
Location: Shreveport, LA
i think it's best for the tourney that you don't go any further/
cause my style is past "deaf", it's totally "unheard of"/
and i guess you ain't get the word bruh/
you don't return from a two year hiatus just to get murdered/
on this site, i seen dudes that be spittin'/
but only lames pattern themselves after a B-movie villain/
whether i post last or if i bomb first/
i'm still a donn,
and you are "Sho-Nuff" gonna kiss my Converse/
you won't catch that unless you've seen "The Last Dragon"/
but i've seen your lines,
weak penmanship wit' wack patterns/
while my flows got a specific rhythm/
ya lines ain't hot,
change Arcadian to Brock,
and he still couldn't spit "venom"/
you gotta dig a lot deeper to hit me/
your shit is cheap,
ya comeback performance is weaker than Britney's/
hydro is distinctive,
for a flow that's instinctive/
that show i'm distinguished,
and leaves heated pros extinguished/
"will Eddie win???"
you're foolish to think it/
especially when my desire,
got me throwin out "fire",
like i'm pitching some pink slips/

_________________
"HELLO!!!!! Think McFly!!!! Think!!!!!"

http://www.myspace.com/hydrotheemcee


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 03:34:15 PM 
Offline

Joined: 09/15/02 10:22:18 AM
Posts: 1451
Location: from manicured lawns to project bricks
hydro? please... I'll use you and a breeze
to sail victoriously into further rounds devoid of weak mc's...
from what I see, your lame, without the heart for heat..
hydro will put out his own flame, smolder... then admit defeat...
your style is questionable, and I'm here to provide some answers. ..
whoever said your nice, was blowin smoke up your ass and gave you prostate cancer..
im a hunter, your the scavenger, gassed off delusions of grandeur hoping to serve me
on this journey your a piss stop on my way to the championship round of this tourney..
leave you laid out on a gurney, horrifically mangled and twisted..
morticians would rather quit the business than turn your sheet down
29 and 5? Jesus Christ, you must be battlin nothin but infants and weak clowns...
and not anyone nice, then again, theres only about five of em left on his site...
you paid a high price, tryin to go after the thrown, this broke bastard just defaulted his loan..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 04:19:47 PM 
Offline
User avatar

Joined: 04/21/05 11:50:59 AM
Posts: 712
Location: Virginia
Hydro simply takes more time to research his opponent, thus his punches are more effective.

Vote: Hydro

_________________
-Brother Ali
"What the hell you look like on a message board
Discussing whether or not the brother is hard core"

http://www.myspace.com/joeytrust


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 07:34:59 PM 
Offline
User avatar

Joined: 12/26/02 11:45:47 AM
Posts: 1024
Location: chillen
:o i'm definitely feelin this battle stand out line for both:

Hydro:

i think it's best for the tourney that you don't go any further/
cause my style is past "deaf", it's totally "unheard of"/

on this site, i seen dudes that be spittin'/
but only lames pattern themselves after a B-movie villain/

while my flows got a specific rhythm/
ya lines ain't hot,
change Arcadian to Brock,
and he still couldn't spit "venom"/

you gotta dig a lot deeper to hit me/
your shit is cheap,
ya comeback performance is weaker than Britney's

Eddie:

hydro? please... I'll use you and a breeze
to sail victoriously into further rounds devoid of weak mc's...

im a hunter, your the scavenger, gassed off delusions of grandeur hoping to serve me
on this journey your a piss stop on my way to the championship round of this tourney..

leave you laid out on a gurney, horrifically mangled and twisted..
morticians would rather quit the business than turn your sheet down
29 and 5? Jesus Christ, you must be battlin nothin but infants and weak clowns...
and not anyone nice, then again, theres only about five of em left on his site...

this was a HARD one to vote on but i'm gonna take hydro because he got more personal on this one but it's understandalbe why someone would vote for eddie

Vote: Hydro

_________________
J-INC wrote:
:o
i'm battle tested, so i don't rely on the need to go second
either way i take the life out you like DOCTERS DOING C-SECTIONS!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 07:44:05 PM 
Offline
User avatar

Joined: 03/07/06 06:29:36 PM
Posts: 865
Location: b-more
eddies best lines:

Quote:
hydro? please... I'll use you and a breeze
to sail victoriously into further rounds devoid of weak mc's...

your style is questionable, and I'm here to provide some answers. ..
whoever said your nice, was blowin smoke up your ass and gave you prostate cancer


do u seirously get prostate cancer that way? :o

Quote:
on this journey your a piss stop


Quote:
29 and 5? Jesus Christ, you must be battlin nothin but infants and weak clowns...
and not anyone nice, then again, theres only about five of em left on his site...
you paid a high price, tryin to go after the thrown, this broke bastard just defaulted his loan


pretty decent verse...u got sum good ideas, best i seen on this site n a minute

dro's best lines:

Quote:
change Arcadian to Brock,
and he still couldn't spit "venom"/


Quote:
ya comeback performance is weaker than Britney's/
hydro is distinctive,
for a flow that's instinctive/
that show i'm distinguished,


ya rhyme structure boggles me...i really don c where ya flow b coming from, i gotta admit sum of ya punches be hittin n most ya verses is fire...but u seemed like u was forcin alot of em...

vote:eddie

_________________
im a man n eva since i got rich, since i got cents i got tints on every bens n since i know tension cum out them like vents, i vent...and show no relent its money well spent...lil wayne

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 08:01:41 PM 
Offline
User avatar

Joined: 09/01/07 07:20:21 PM
Posts: 31
throwback_kid912 wrote:
do u seirously get prostate cancer that way? :o


hell naw man!!! :toofunny: you're crazy!!

_________________
"Unlimited rhymes without reason....that shit's torture..."

-A Psycho


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 09:16:59 PM 
Offline
User avatar

Joined: 03/28/04 09:00:05 PM
Posts: 7722
Location: Canada
Both verses were pretty good, but with that said. Someone came with better personals and seemed to be more focussed on getting to the next round

Winner= Hydro

_________________
Battle Record 54-41


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/14/07 09:17:58 PM 
Offline
User avatar

Joined: 12/26/02 11:45:47 AM
Posts: 1024
Location: chillen
:o 3-1 hydro

more votes please

_________________
J-INC wrote:
:o
i'm battle tested, so i don't rely on the need to go second
either way i take the life out you like DOCTERS DOING C-SECTIONS!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/16/07 02:46:44 PM 
Offline

Joined: 07/28/03 01:45:48 AM
Posts: 472
Location: In Satans shadow waitin'
close battle...

best lines from eddie...

from what I see, your lame, without the heart for heat..
hydro will put out his own flame, smolder... then admit defeat...

your style is questionable, and I'm here to provide some answers. ..
whoever said your nice, was blowin smoke up your ass and gave you prostate cancer..
^this line was dope and kinda funny....

im a hunter, your the scavenger, gassed off delusions of grandeur hoping to serve me
on this journey your a piss stop on my way to the championship round of this tourney..
leave you laid out on a gurney, horrifically mangled and twisted..
morticians would rather quit the business than turn your sheet down
29 and 5? Jesus Christ, you must be battlin nothin but infants and weak clowns...
and not anyone nice, then again, theres only about five of em left on his site...

best lines for hydro...

and i guess you ain't get the word bruh/
you don't return from a two year hiatus just to get murdered/
on this site, i seen dudes that be spittin'/
but only lames pattern themselves after a B-movie villain/
ya lines ain't hot,
change Arcadian to Brock,
and he still couldn't spit "venom"/
you gotta dig a lot deeper to hit me/
your shit is cheap,
ya comeback performance is weaker than Britney's/

damn all in all I gotta go with eddie by a inch, I thought he had more stand out lines and it stayed more focussed while a lot of hydros seemed to just be boasting himself, but it wasn't anything extroardinary...

vote eddie

_________________
Saying I ain't worthy?
Now you pushed me, to the edge like rapists, I don't respect you pussys
Now ya hooked with shook speech...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/18/07 08:07:43 PM 
see yall niggaz got hydro way gas'd up.his long ass raps can only get him so far.he's one demensional and that demension is WACK!!!!!he just got shitted on for real, and yall just voting on his name. it wasnt even close........


vote eddie by a mudslide.......or is it land slide?????wtf ever he won.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/24/07 06:09:09 PM 
Offline
User avatar

Joined: 01/01/07 07:57:14 AM
Posts: 1045
Location: ''GUN'RU'' MI
It was Close But I'll Go Wit Dro!

_________________
Image


Last edited by D-sire on 09/25/07 11:33:05 AM, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/24/07 08:30:41 PM 
Offline
User avatar

Joined: 03/28/04 09:00:05 PM
Posts: 7722
Location: Canada
4-3 hydro a couple more votes wrap this up

_________________
Battle Record 54-41


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09/25/07 04:57:41 PM 
Offline
User avatar

Joined: 06/09/01 05:00:00 PM
Posts: 631
Location: Nor*Cal
dro got this battle. i've seen some more heat come from hydro, but still got it on this battle

eddie didn't compare really to what hydro dropped, you were off the wall humurous in your verse but didn't sway my vote

vote - dro

_________________
"Shuddup bitch, hit this joint, its time to get high."
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 14 posts ] 

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group